sofiutane.blogg.se

Torget

Publicerad 2015-10-15 01:30:37 i Allmänt,

De blev visst lite sent här idag. Jag kunde inte somn med sambon innan så jag gick ut i soffan och kollade på PH och Efterlyst mina två favorit program just nu. Idag hängde jag med min kära mor på stan i några timmar. 


Besökte torget älskar när pumorna kommer in ett tecken på att de är höst. Höst och vinter är verkligen min årstid. 

Kvällen spenderades på jobbet med Lina och Jenny de är månader sen vi sågs senast och de var jätte mysigt att träffa dom och prata sönder kan man utrycka det vi hade massor att prata om, så roligt. 

Imorgon ska jag stor stöda här hemma och tvätta tror jag minsann de är dags för med...god natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela