sofiutane.blogg.se

3 bilder från den bästa dagen i mitt liv

Publicerad 2016-12-09 11:17:05 i Allmänt, Gravid med Viola💜, Violas Dop/Namngivning, Viola💜,

 
Viola kom ju med raket fart natten den 20 Juni klockan 02.11 
De smärtsammaste dygnet i livet tog slut då och ett nytt liv började och jag är den lyckligaste människan i världen med henne i mitt liv. Livet har verkligen fått ett ny mening och att få alla dessa leenden mot sig dag ut och dag in är helt underbart. Älskade unge som vi älskar dig! 
 
 
Vi bestämde oss för att vi hoppar dopet, vi kommer ha en namngivning/namnfest här hemma med våra närmaste istället. Ingen av oss är troende och vi har väl inte varit direkt pepp egentligen, de dog ut ganska fort från att vi började "planera". Känns skönt att vi bestämt oss äntligen! Ångrar vi oss får vi ta det då! Men just nu känns det skönt, allt stök omkring är inte min grej känner mest ångerst ärligt talat och press. De är något jag ärvt av min mamma haha att de ska vara perfekt när man ska styra med kalas/middagar etc. 
 
 
Vi får hoppas att Viola tycker de kommer kännas okej att inte vara döpt, man tänker ju ändå lite så med "Hur kommer hon reagera när hon blir äldre" Men jag tycker att namngivning börjar bli väldigt vanligt nu. Som Niclas säger "kyrkan kommer dö ut" haha ja vi får väl se! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela