sofiutane.blogg.se

Sista passet!

Publicerad 2017-06-29 11:29:20 i Allmänt, Viola💜,

Just nu är de så himla mycket att tänka på för mig. Jag håller på att förbereda inför Violas kalas och jag får alltid prestationsångest av att ha tillställningar men till denna gången känner jag mig hyfsat lugn. 

Jag ska bjuda in vid lunch tid så då vill jag gärna bjuda på lunch till föräldrar och barn så de blir köttfärssås och makaroner och sallad till känns som ett alternativ som borde gå hem hos dom flest. Och sen tänker jag mig lite grötmuffins, chokladbollar, majskrokar, jordgubbar och glass till efterrätt känns som väldigt basis men ändå bra lixsom! Jag försöker verkligen tänka på att "de duger"! 

Idag jobbar jag mitt sista pass enligt schema på hotellet så sen blir det semester ihop med sambon och sen går jag på föräldrarledigt i augusti igen wohoooo! Tiden har gått snabbt men jag har inget emot att gå in och ta lite extra pass då och då verkligen inte! Min förhoppning är att kunna jobba extra under höst och vinter så mycket jag bara kan för att dryga ut kassan lite! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela