sofiutane.blogg.se

Torsdag!

Publicerad 2018-02-08 13:21:38 i Allmänt, Viola💜,

De är otroligt vad man hinner saker när man har Viola på förskolan. Denna veckan är lite "glidar vecka" då jag inte jobbar för att inskolningen ville att man är stand by så jag har "semester" denna veckan och kan vara tillgänglig, hon går 8-14 varje dag och de har gått bra men wow vad hon är trött, jag undrar hur lång tid de tar innan hon är inne i alla rutiner och börjar få de till en vana och främst hur hon är då! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Igår hade jag en skön dag med mamma hon bjöd på lunch på stan och fila och lite shopping, jag behövde friska upp sminkhyllan lite inför starten på jobbet på måndag så ville ha en ny BB creme och nya svampar till, blev ett nagellack också, så nu känns de bra! 

Idag har jag lämnat Viola, käkat frukost på stan med min kompis Anna och plockat undan här hemma. Ska packa väskan strax, hämta ungen och sen köra till päronen och sova där inatt, jag har kören ikväll så tänkte gå på de och imorgon komm Niclas hem äntligen! Denna gången är han hemma i några veckor än lite oklart då han ska ha praktik här nere så de föll sig riktigt bra till att jag började jobba skönt med avlastning och inte behöva sitta ensam på kvällarna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela