sofiutane.blogg.se

Äntligen varit på Bio!!’

Publicerad 2018-03-14 23:58:48 i Allmänt,

Alltså jag minns inte exakt när de var jag va på bio senast, de var när jag va gravid med Viola någon gång där på slutet så tja två år sedan då haha! 
Bio är mysigt och skönt, mötte upp Evelina, köpte godis, popcorn och läsk mumms sen gick vi på "fifty shades freed" den var helt okej men några scener var kassa enligt mig men nu år etiologin slut! 
(null)
(null)
Imorgon ska jag till Ikea med Viola och kanske min mamma också ska titta på lite roliga saker som nytt skötbord och säng till Viola, ska ner och spana in lite inför bebisen kommer vi behöver en del upp piggande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela