sofiutane.blogg.se

Torsdag!

Publicerad 2019-02-28 22:57:47 i Allmänt, Viola💜, Wilja 💜,

Alltid när jag inte kommer på någon kyl rubrik får de bli vilken dag de är så ber om ursäkt haha fantasi lösa jag! 
(null)
Jag har äntligen landat i sängen efter en fullspäckad dag.
  • Lämnade V på dagis! 
  • Tog en promenad med Wilja 
  • Uträttade ärenden på stan, handlade lite mat, fyndade fina böcker på bokrean till V jag tänkte visa imorgon. 
  • Fixat och donat här hemma
  • Bestämde mig för att promenera till Violas dagis, de tog 35-40 minuter, då gick jag ändå i ganska rask takt blev helt slut. 
  • Wilja var övertrött i vagnen så jag fick sätta mig och amma på en bänk hade inte mycket val. Sen somnsde hon om. 
  • Köpte då glass med V och myste i solen så härligt. 
  • Lekte i lekplatsen på Klostergatan 
  • Lagat mat 
  • Och varit på kören ikväll!! 

Skönt med kören och roliga sånger vi har just nu bland annat "One small Voice" och "Halleluja" underbara sånger! 
(null)
Livets tjejer! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela