sofiutane.blogg.se

DEN känslan!

Publicerad 2019-10-09 23:14:17 i Allmänt, Höst & Vinter 19 🍁, Wilja 💜,

Klockan har passerat 23 denna kvällen också jäkla skit! Jag tänker alltid att innan 23 ska jag lagt mig och släppt luren men inte denna kvällen heller. Aja! 
(null)
Idag va de mammaledig könslig deluxe i kroppen. Jag och min vän M och våra tjejer fikade på stan och sen klassikern en tur runt växjö sjön, känslan av att känna sig som mamma ledig så härligt men snart får jag njuta till fullo igen! 
(null) 
Kolla dessa höstliga bilder från idag, hösten är så mysig och dessa härliga färger av orange, mörkgult och brunt love it! 

Imorgon är se min sista dags ledighet denna veckan, jag ska hitta på något mysigt med Wilja är min tanke, en liten mysig biltur till IKEA funderar jag på, såna turer ger mig sååå mycket energi och glöd! Lever på sånt otroligt länge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela