sofiutane.blogg.se

10 år!

Publicerad 2019-09-19 23:29:31 i Allmänt, Höst & Vinter 19 🍁, Viola💜, Wilja 💜,

Idag har jag och N årsdag! 
För mig är de verkligen något speciellt men i år ännu mer speciellt då vi firar 10-år tillsammans! Man kan inte greppa att de är 10 år som vi hållit ihop de har gått så snabbt! 
(null)
Niclas hade beställt blombud till mitt jobb idag så himla fint av han, jag blev sååå glad och rörd! Kommer leva länge på de och en helt underbar bukett dessutom! 
(null)

(null)

(null)

(null)
När jag kom hem från jobbet idag blev tjejerna glada som tusan. Vi lekte prinsessor och att vi sminkade oss och juste frisör också, Viola är verkligen super flickig:)
(null)

(null)

Jag har nu klarat min kurs i Historia blev äntligen färdig idag och fick Godkänt resultat helt underbart! En kurs mellan april till augusti var inte för Gävles iallafall:) 

(null)
Koooooolla så fin! 
Tack älskade Niclas! vi ska fira på lördag tänkte vi genom att käka på stan och bara mysa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela