sofiutane.blogg.se

Måndag!

Publicerad 2019-09-16 23:29:57 i Allmänt, Höst & Vinter 2018🍂, Viola💜, Wilja 💜,

Idag började man dagen med massage på Le Lac som ligger i samma hus som mitt jobb! Som fast anställd har vi massage där en gång i månaden och klart man passar på nu helt underbart och välbehövligt för kroppen! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Vi hängde i parken idag allihopa vi är lediga ihop idag och de va gott väder ute i lekparken. Niclas hade bakat kokostoppar vi hade med oss! Viola träffade sin dagispolare så dom lekte mycket själva i parken så de va roligt för oss alla! 

Ikväll har jag lagat vegetarisk wok, gick inte hem hos alla i familjen men jag tyckte de va gott iallafall haha blir så full i skratt när jag ser Niclas min "eeeh de är vegetariskt va?" Eh ja de är de! Hahaha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela