sofiutane.blogg.se

Matfestival

Publicerad 2019-09-16 00:25:10 i Allmänt, Höst & Vinter 19 🍁, Viola💜,

Ja ni nu är klockan sent som vanligt! Denna veckans överenskommelse med mig själv om att lägga mig innan 22 har spruckigt typ varje kväll skulle jag tro aj aj! 
(null)

(null)

(null)

(null)
I helgen har de varit matfestival/matmässa kalla de va ni vill i stan. N mötte upp oss för lunch i fredags och vi käkade sån mat som dom kallade för "svinn mat" ifrån "svinn köket" de va gott och man betalade minst 50:- 
(null)

(null)

(null)
De blev även en sväng ner igår innan jobbet med min pappa och viola. Käkade "svinn lunch" då med och kollade runt i de gigantiska tältet på torget där dom sålde allt från godis till korvar super trevligt men väldigt jobbigt att rulla vagnen där inne i all folkmassa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela