sofiutane.blogg.se

Mysig helg!

Publicerad 2019-09-22 22:43:32 i Allmänt, Höst & Vinter 19 🍁,

(null)
Som rubriken lyder har detta varit en mysig helg med mycket umgänge vilket är väldigt härligt. Idag fick vi sova ut då vi lämnade barnen till mina föräldrar över natten och firade vår 10-års dag med middag på mitt jobb. Åt super gott och drack ännu godare. 
(null)

(null)

(null)
Idag hämtade jag barnen efter en lång dusch i lugn och ro så himla skönt ibland att bara få ta hand om sig själv. 

Kommande vecka är de jobb hela veckan för oss båda, dagis och annat skoj. Snart har även denna månaden gott och om en månad blir jag föräldrarledig igen jag längtar något enormt faktigst även om de just nu känns helt okej att jobba! 

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela