sofiutane.blogg.se

Saker som gör mig glad!

Publicerad 2019-09-11 18:04:48 i Allmänt, Höst & Vinter 19 🍁,

Är precis hemkommen från "tjejkväll" på Grand Samarkand med morsan. Hon brukar gå dit och jag blev sugen denna gången så hängde på, shoppade två plagg till barnen och strosade runt så trevligt och såklart en fika på de på ESH! 
(null)

(null)

(null)
Tidigare idag har jag varit hos min gamla praktikant sen tiden på Elite som utbildat sig till hudterapeut och gått igenom min hud men hon gav mig även en härlig behandling så skönt och hon va super duktig! 
(null)

(null)

(null)

(null)
Bjuder på några bilder från gårdagen hos min kollega Samuel. Drack gott bubbel, käkade super god mat och fantastisk dessert oh så härlig kväll sånt man lever på så länge! Sån extra kick i vardagen helt klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela