sofiutane.blogg.se

Torsdag!

Publicerad 2019-09-12 23:04:03 i Allmänt, Höst & Vinter 19 🍁,

God afton på er! 
Jag har äntligen fått sjunga ikväll med min kör. De va så härligt att kicka igång stämbanden med lite sång, som vanligt vågar jag inte blåsa fullt ut med min sång då jag är livrädd för att sjunga falskt och att jag ska få många stirrande ögon på mig men jag sjöng annat istället och de va super härligt! 
Jag har väldigt lätt för att lära mig låttexter och musik har jag väldigt enkelt för att få in i min hjärna efter att bara hört den en gång, alla är vi extra bra på något! 
(null)

(null)

(null)

(null)
Jag och Malin och hennes mamma tog en promenad idag till barnens dagis och hämtade dom, dom blev glada av att få åka vagn hem och vi tog även en sväng i mysiga lekparken för lite lek, mysig torsdags eftermiddag. 

Jag och W har bara myst hemma idag, jag har plockat i köket och lagat mat halloumi tacos till lunch super gott! 

Nu blir de att sova är tanken landade i sängen innan 23 idag iallafall jag kan bättre! Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela